lördag 16 oktober 2010

100 dagar

Igår var det utbildning igen, vissa föreläsningar var bättre än andra men så är det väl alltid. Sen gjorde jag ett set naglar på min syster i all hast, räknade med att vi skulle börja i tid för vi hade bokat biljetter till 9 bion. Men vårat egna arbete som ingår i utbildningen drog ut på tiden, fast vi hade väldigt kul. Fick följa med in på TIVA och små kikade lite menas vi gick runt å kollade upp vart vi kunde sitta ostört med våran fallbeskrivning. Dom jag jobbar med verkar väldigt roliga och har ett gott arbetsklimat, kul! Så jag kom sent därifrån, min syster ville shoppa innan naglarna. Så istället för att börja med naglarna vid kl 4 så kom vi igång halv 6, det blev en hel del stress tror aldrig jag filat ett par naglar så snabbt i hela mitt liv.
Sen var de iväg till bion för att hämta ut biljetterna, PRECIS på minuten måste ju vara där 45min innan filmen börjar. Så vi satte oss i baren vid Bergakungen Sandra tog ett glas cider och för mig blev det en underbar Pepsi, det är ju faktiskt helg. Filmen "The last airbender" var jätte bra enligt mig, en perfekt biofilm. Sen tycker jag om lite onaturligt, mycket effekter, fantasi så jag var hel nöjd.
PS: får jag väl skriva, idag har det gått 100 dagar enligt min babyräknare :)

XOXO


Inga kommentarer: