söndag 10 oktober 2010

Flapp flapp

Vad tycker nu om min lite mörkade sida så här i höstmörkret? Kände att designen får ju följa vårt väder och ljus, andra designen var så FÖR ljus. Denna är mer rätt just nu :)

Man blir rätt påverkade av folk runt omkring, som faktiskt kan vara en bra sak Fick en ganska hyfsat stor blödning och blött i en vecka nu ytterligare. Så jag ringde till gyn när jag var på jobbet, dom sa kom hit för säkerhets skull och mina underbara kollegor sa gå nu, gå kom igen så vet du att det är bra, underbara dom. Jag var lugn som en filbunke i början men sen så började jag fundera, så sprang jag över ändå man blir lite nojig. Men allt var bra ytterligare blödningar från muskelfästen mm. så sneglade jag på skärmen. Så såg man en liten grej, såg direkt ryggraden och och huvudet. När hon tryckte lite för mycket så sprattla h*n till :) lite så där flapp flapp och simmade vidare. Underbara lilla sak, sen gick jag å prata med mig själv på vägen tillbaka. Jag är med barn....asså jag är med barn, precis som det inte riktigt har gått upp än för mig :) Jag orkar inte vänta till April.....snabbspola.

XOXO

Inga kommentarer: