tisdag 12 oktober 2010

Ny dag nya äventyr

Ledig idag IGEN :) detta är helt underbart att vakna runt 9-10 på morgonen helt utvilad. Blir en dag till sen ska jag på utbildning tors-fre, är ledig till helgen igen :) Idag blir det till att tvätta, det tar på tros-förrådet nu! Okej bara 38 dagar kvar till UL, jag vill seeee. Jag går runt och tänker på hur det kommer se ut, hur kommer jag se ut (i storleken alltså haha). Är så hiiiimla nyfiken om vad det är för kön, egentligen vill jag inte vänta alls jag vill hålla mitt barn nu. Vill att allt ska vara färdigt, jag har INTE tålamod för detta! Vill hämta min underbara fina vagn, köpa en vit söt liten spjälsäng och ställa på den platsen jag gjort ordning, handla det första setet som jag kan ta hem h*n i från BB. Okej ni förstår att jag inte kan vänta :)
Nu blir det frukost och sen tvätten, tänker INTE missa denna tvätt tiden också!

XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

Du är för härlig : ) Väntan kan kännas lång men snart kommer du ha din bebis i din famn : ) Goa du kram malin