fredag 29 oktober 2010

Å jag var så himla trött igår så det blev inget skrivande alls, klockan var dock bara tio. Va uppe ganska tidigt skulle till Mvc, sen efter det träffade jag upp min syster och hann med en HEL del. Avslutade dagen med att göra naglar på henne, blev hyfsat nöjd. Men det var jobbigt för ryggen att sitta still så länge, mycket jobbigare än vad det ser ut.

Sen hörde en fd. kollega av sig och berättade hur mysig hon tyckte min blogg är, det var underbart roligt att höra! Det är skönt att höra sånt här ibland för ett tag så var jag nära på att lägga ned hela bloggen. För bloggen är ju till för folk som faktiskt är genuint intresserade inte för att "hålla koll" på min syster, mig eller någon annan som jag umgås med. Men då och då hör folk av sig på olika sätt för att berätta att dom tycker det är kul att läsa min blogg, sen tycker jag det är roligt att skriva har ju ändå haft den sedan 2008. Blir väl betydligt mer sällan nästa år när barnet kommer :)
Nä nu har väl min dag börjat, jag SKA städa sen måste jag fixa lite kvitton mm.


XOXO

2 kommentarer:

Malin sa...

Du har en mysig blogg : ) kraaaam Malin

Kikkel sa...

Tack, du är väl för söt :)
Kram