fredag 29 oktober 2010

Japp lite på vägen

Ja då har jag rensat i "viktiga" lådan, satt in kvitton där dom ska sitta. Ja alla papper som bara ligger och sölar, så nu fick vagnen plats i hörnet. Nu är det kläderna som ska vikas sen blir det nya sängkläder, sen är jag äntligen klar för idag. Blir väl ändå att damsuga dagen innan eller samma dag då jag ska ha kalas/fika, för Thea kommer ju så inget kan stå i hennes höjd :)
Något jag börjat ogilla är Idol, jag tycker det är såååå tråkigt å inte finns det något annat meningsfullt att kolla på. Typ som Grey´s eller Desperate, ni fattar inte hur mycket jag älskar dom två programmen. Det är mycket i alla fall!

XOXO

2 kommentarer:

Wille sa...

Hej!

Som vanligt kul att följa din blogg, hoppas du orkar fortsätta även med graviditet och sen barn! :)
Nyfiken hur det gått med namnförslag på "henom" där inne? Fått några bra förslag, några favoritnamn det lutar åt?

Kram Wille

Kikkel sa...

Nej jag ska försöka fortsätta så länge intresset finns. Och tack för du alltid varit så goó :)

Kram