tisdag 12 oktober 2010

Har ni märkt det :)

Jag känner mig mindre gnällig faktiskt det slog mig nu, en annan sak som slog mig nu är att jag har väldigt dålig syn. Kom upp hur badat och slog på tven, Holland - Sverige spelar ju nu. Kollade snabbt vad det stod 1-6 fan vad chill vi är grymma, nu kisade jag lite och såg att det stod 1-0 oppps :) Blev klar med tvätten idag i alla fall, hämta sista nu på kvällen och höll på att skrämma livet grannen som hoppade högt när hon kom ned sorry.
Det blev ett underbart bad, ett glas juice och min laptop med "vänner" i badet. Vet inte knappt när jag gjorde det sist men hällde i så mycket badolja så det räckt till två badkar så chansade jag å hoppade i. Det gick vägen :)
Nä jag är nöjd med alla dagen sysslor, tvättat, handlat, lagat mat, städat badrummet, badat, diskat. A vad ska jag säga I´m amazing....

XOXO

Inga kommentarer: