söndag 17 oktober 2010

Varje natt kl 04:57

Kanske inte så exakt men dom två senaste nätterna i alla fall, sen brukar det vara runt kl 5:00 på morgonen jag vaknar. Kan det vara anledningen till varför jag är så trött? Är inte kul längre att gå på toa två gånger per natt, kul har det väl aldrig varit ;) Sen vill inte magen ha juice, har fattat vinken några dagar nu när det vänder direkt. Jag som försökte vara duktig och välja en juice som innehåller extra järn och folsyra :(
Lika underbart väder idag som igår, så jag ska väl försöka ta på mig skorna idag igen. Efter mina hemlagade köttbullar, som blev by the way SKIT GODA. Så orkade jag inte göra äppelpaj av äpplena som håller på att bli dåliga, men idag så. Kan man inte gå på havandeskap mitt i graviditeten en litet tag tills man inte är så himla trött? :) Sen kan man gå tillbaka när det går över, för det säger ju dom som vet att det ska göra. Men jag tror inte det stämmer är kronisk trött, hoppas min lilla älskling som ligger i magen är en lika stor sömntuta som jag. Annars så har jag problem ....

XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

Kom just på en brilliant ide, om du skaffar kateder så behöver du inte gå upp på natten...hihi
Hälsn. Frallan