onsdag 6 oktober 2010

Ledig dag

Idag har jag varit ledig från jobbet så jag kände att jag var tvungen att göra något vettigt, gick iväg till Backaplan som ligger några minuter från där jag bor. Dom har en affär som heter Nids4kids, finns en riktigt fin vagn och jag blev bara kär i den sandfärgade. Detta är en Brio Sing heter den, faktiskt en sådan min syster hade till Thea. Kan vara opraktisk färg men jag älskar den! Så när jag var förbi så hade dom sänk ned just denna för det är vagn -10 och dom nya -11 kommer in i affären så denna var nedsänkt med 2000kr. Har lagt handpenning på den idag, så i slutet av denna månaden ska jag hämta hem den, är jätte tidigt. Men med deras förlossningsgaranti OM något skulle hända barnet får man lämna tillbaka vagnen och få alla pengar tillbaka och bara det känns jätte tryggt. Sen slank jag in på Coop och handlade lite mat bland annat "God morgon" äppeljuice som är sjuuuk god, pappa hade den hemma när jag var i Färgelanda och tänkt på den sedan dess. Men Willys har den inte, coop hade det så jag köpte med två paket hem. Nej nu får jag kolla till köttet som kokar på spisen....

XOXO


1 kommentar:

Pilla sa...

Den vagnen skulle jag oxå satsat på om vi inte redan hade en lilleman :) Verkar kanonbra å jag äälskar svängbara framhjul!