söndag 3 oktober 2010

Ja jag börjar bli smått galen

Okej när jag står och diskar så kommer det en stor spyfluga emot mig, asså den största jag sett. Jag trodde allt sånt flygande ting somnat eller dött nu när det är så kallt. Så där står jag i mitt kök och försvarar mig med min lila diskborste, som tur försvann den. Trodde jag tills jag gick in i sovrummet för att stänga dörren för att inte få in flera små monster. Där är den i mitt sovrum, jag kommer ALDRIG kunna sova med den där inne. Så jag tog tvättkorgs locket och börja vifta, min tanke var ju att den skulle flyga ut eftersom jag öppnat balkongdörren så mycket som det gick. MEN NEJ DÅ, han va på väg ut men vände typ i öppningen och flög in. Så jag hoppar upp i min säng halvt om halvt påklädd och börjar vifta. Sen drog jag väl några ramsor varje gång aset vände om, så där stod jag i 10 min. Tills jag fick in en redig smäll och så han ramla ned på golvet, tog upp honom med det som låg närmast...alltså min socka. Gick för att kasta ut honom så bizzza han till så jag blev skit rädd och hoppade högt å tappa ut sockan. Aja vissa saker får man offra tänkte jag och var ganska nöjd ändå. Så jag lägger mig och kollar på vänner, är inne på säsong 10 där Phoebe byter namn till Princess Consulea. Och Mike blir irriterad och ska byta namn till Skit Hög, förstår inte hur jag kan tycka det var så rolig. Har sett avsnitten typ 1000gg men skrattade ändå så mycket så det började tåras i ögonensom övergick till att jag började grina på riktigt. Underbara graviditet måste jag säga, så när jag kollar upp sitter spyflugan i vardagsrums fönstret. What the fuck?! Ärligt?? Så det ända jag kom på var att spola tillbaka och kolla på just den delen då Mike tvingar Phoebe presenterna honom som Skit Hög då började jag skratta igen. Så nu när det avsnittet är slut får jag väl hoppa upp på sängen igen och denna gången göra mig av med flugan för sista gången!
God natt.....

XOXO

Inga kommentarer: