söndag 24 oktober 2010

24 Oktober

Lugn söndag som bara flutit iväg, INGET har blivit gjort. Förutom det nödvändigt typ äta :) Pratat i telefonen - check, handlat - check, legat och vilat (ALOT) - check. Så på onsdag hämtar jag vagnen och om en och en halv vecka fyller jag år. Har fått förfrågningar om vad jag önskar mig så detta är det jag kommer på än så länge (se bilden ovan). Sen är jag väl lika tråkig som alla andra och önskar mig pengar, tyvärr är det så. Pratade med min pappa idag, först var jag inte alls på idén att fira min födelsedag överhuvudtaget sen när jag tänkte efter varför, så tog jag bara tag i mig själv och bestämde mig för att visst fira mig själv. Kan inte sitta hemma och deppa över vissa saker kring min födelsedag den bli precis vad jag gör den till, så det tänker jag också göra :)

När det kommer till magen så går det upp och ned med illamåendet, det ska bli skönt att bli sugen på mat igen. För än så har jag inte tyckt det varit så överdrivet mysigt som alla pratar om det. Och det kommer, det kommer säger andra. Det hoppas jag för illa har jag mått rätt mycket det ska bli skönt att bli sig "själv" OCH att få bära runt på mitt barn :) Det är väl det jag ser fram emot mest!

XOXO

1 kommentar:

Denise sa...

Åh sånna stävlar är så mysiga, jag har två par :)Kram