onsdag 20 oktober 2010

Vad är det för korkad människa?

Jo som rubriken säger, vad är det för korkad människa som gjort om coca colas korkar?? VA svara mig jag höll ju på att skära av min händerna. Köpte 1,5L och kom hem skulle skruva upp den precis som en vanliga flaska men kanterna är så skarpa så det slutade med att ojade mig i flera minuter och förbannade korken OCH den person som designat om den. Nu när jag är igång så får jag säga vilka jävla puckon som är med i grannfejden, ärligt ska dom bråka om en STEN?! Men hallå en sten? När ni kollar på detta så fattar ni vilka problem bönner har :) Och vilka argument dom har, Aschberg blev alldeles mosig om kinderna så irriterad va han. Dom sitter i tv och säger emot sig själva och bråkar om en sten, jag skäms faktiskt. Sen uttalar dom sig så korkat, ibland undrar jag om ena gubben där HÖR SIG SJÄLV. OCH, Och, och det tredje som stör mig Quizzo som går på kanal 5 på förmiddagen. Jag bara stör mig, vilket meningslöst tv-program! Hur kan man sjunka så låg och vara programledare för ett sånt här program??? Hon ser så upphetsad ut också, hela hon stör mig, folk som börjar bråka om stenar och människor som gör om korkar som skär mig i handen. Alla dessa tre saker STÖR MIG! :) Nu ska jag se slutet på grannfejden hahha

XOXO

1 kommentar:

Malin sa...

Jag satt också och kollade på grannfejden man blev ju riktigt irriterad av ett jävla bråk om en sten. Sen ha en cermoni för att begrava den ha ha. Såna puckon det finns egentligen : ) Kram på dig/ malin