fredag 1 oktober 2010

Användbar och rolig

Jo eftersom många av er frågat så ska jag berätta lite om min bloggräknare :) Använder mig av webbverktyg.se och det räknar dagligen, veckovis och det är det jag valt att visa er. När jag väl loggat in ser jag mer detaljerad statistik, hur många som varit inne veckovis, månadsvis till och med årsvis. Sidvisningar om ni då bläddrat i arkivet och sen kan jag ser var i landet, världen folk går in från. Om det är i Göteborg man bor i om man tex har ett Telia abonnemang, IP adress mm. Sen är det lite finurligt så kan jag få upp en karta jag kan kolla på vart någonstans i landet och hur människor blir intresserade av att läsa min blogg. Om man går via Facebook eller Google och söker på min för och efternamn, klockanslag ja ALLT registreras :) Rätt så kul nu när det blivit en del läsare, ville bara dela med mig om detta för er som kanske vill skaffa egen läsare, Lycka till!!!


XOXO




Vissa låtar kan jag inte få ur huvudet sen har ju Ali det skönaste rösten EVER :)

Inga kommentarer: