onsdag 6 oktober 2010

Massor av stress

Försöker att sansa mig men det är så himla mycket stress omkring mig. Inte nog med allt som jag inte orkar skriva om men jag får en äcklig känsla av att barnet inte mår bra, rädd att h*n ska ramla ut bara jag nyser eller går på toaletten. Hoppas det ska lugna ned sig efter ultraljudet som är i november men det kommer jag säkert inte, för jag gjorde 3st VUL tidigt och på ett av dom såg man ju hjärtat och barnet mm. Men det försäkrar mig inte om att barnet lever NU. Aja sen ringde min kära mor idag och börja prata om säng, skötbord mm, det var skönt att prata om såna saker med någon. Men bara det var mer stress har inte kommit in i 5månaden. Vill bara höra att min älskling mår bra, känns så konstigt när man inte kan se och ta hand om. Så 19/11 UL och 25/11 kön UL underbara datum att hålla reda på :)

XOXO

4 kommentarer:

Angelica sa...

Spääande med UL, men var ska du göra köns Ul så tidgt? Inte före v 28-30 har det alltid varit innan!

Kikkel sa...

Jo på Emma kliniken precis här vid Lindholmen där jag bor tar väl ca 10 min att korsa vägen :) Så gör dom könsultraljud från v18-40 om du är nyfiken så är detta deras sida kostar 750kr http://www.emmaultraljudsklinik.se/

Angelica sa...

Coolt!
Får ta och kontakta dem när det finns ngn som växer :)
tyvärr tar det lååång tid :(
Spännande att se vem som bor där!
Har du ngn tanke själv ?

KRAM

Kikkel sa...

Ja min halvbror var där och det stämde ju jätte bra :)
Hoppas för dig! Någon gång får man till det ;) Jag som är såååå nyfiken kan inte vänta men visst jag har alltid velat ha en tjej men jag tror nästan det blir en kille

Kram