söndag 3 oktober 2010

Precis hemkommen

Ja idag har jag städat, dammat, putsat, slängt ihop en möbel från IKEA och hängt upp en hylla i sovrummet. Sen testade jag ett recept från en annan bloggare och det såg helt underbart ut. Kyckling i ugnen med salami, mozzarella till det färsk pasta med en sås gord på pesto, soltorkade tomater mm. Jag såg fram emot den rätten men det smakade SK*T. Så jag petade ut pastan åt inte upp kyckling osv blev mat över som jag hade tänk att frysa in i lunchlådor men ALDRIG i livet bläääää
Sen slängde jag mig in i duschen, hoppade i en klänning som jag inte såg för fet ut i (ja ja eller gravid). Så gick jag ut med min syster samt kollegor i vasastan men som sagt jag orkade inte längre nu sen vill jag ju inte att stackaren ska få hörselproblem innan hon/han kommer ut. Nu blir det sängen :)

XOXO

Inga kommentarer: