söndag 3 oktober 2010

Vous avez mon coeur

Idag vaknade jag inte förens ca 11:30 och det var ju super skönt att bara få ligga så länge, blev sen frukost och några telefonsamtal :)
Sen var det ju tvätten kl 16:00-20:00, slänger på min kläder och springer ned så är det låst med en låsbricka. Och jag kände direkt hur mitt gravid humör steg, fast så kollade jag på tavlan. Fan jag hade ju 12:00-16:00 vad tänkte jag på eller med?! Då vart jag bara irriterad på mig själv, blir till att försöka igen på onsdag? Tror jag att jag satte upp :) Men sen har jag ju inte gjort NÅGOT som jag skulle gjort, så det blev snabbmat och nu ligger jag på soffan å ångrar mig för det. Men det händer ju inte så mycket för det, får leva på meriterna från igår då när jag var så duktig :)

Hade velat försöka lägga mig i ett bad, köpt badolja och grejer ska se om det hjälper mot klådan på benen som kom efter jag blev gravid. På tal om gravid min bebis på bloggen nere till höger växer och simmar runt :) Ler så fånigt när jag ser den nu haha

XOXO

Inga kommentarer: