lördag 12 juni 2010

Anna Sui

Ropade hem en Anna Sui plånbok igår, blev överlycklig så jag slängde mig runt en kollegas hals. Jag bara älskar den, visst är den söt! :)

Blev ett glas rött, chips och en otroligt bra film som inte alls är mig plus trevligt sällskap. Skönt att inte sitta hemma och uggla själv en fredag kväll. Men risk att folk tror jag är beroende eller helt bimbo så var jag på stan idag igen och hitta en jätte fin skjorta samt en svart spetsklänning. Och JA det är folk som tror jag är lite halvblåst bara för jag shoppar så mycket menans andra vill att jag ska lägga upp det jag shoppar. Men helt ärlig så tycker jag bara om att handla shoot med :)
Jag stövlade i alla fall iväg till jobbet i just det, stövlar och paraply. Folk tittade på mig eftersom det var hyfsat "kletigt" ute MEN så när jag satt på bussen så öppna sig himlen. Så kom ÖS regnet och då satt jag där och log i mina blommiga gummistövlar och prickiga paraply i handen hahaha.

Blir knäpp av att vara utan solen, jag kollar resor hela tiden nu. Ringde min syster och sa -Nä nu sticker vi jag orkar inte vara kvar i detta land längre. Hon svarade bara jaha nu eller? Nej men snart eller låt mig tro att vi ska det :)

XOXO

2 kommentarer:

Annika sa...

FIIIN! Letar efter ungefär en likadan. Vad kostade plånboken, var köpte du den?

mvh
Annika

Kikkel sa...

Kolla tradera, köpte den där min blev rätt dyr ändå. Men du kan nog få den för ca 150-200kr om du har tur.

Kram Christel