söndag 13 juni 2010

Så kär :)

Jag drömde sån sjuk dröm i natt, alla som känner mig VET att jag inte är så intresserad av fotboll. Sen lägger jag inte ned tid på att dregla över killar som spelar fotboll, dom är snygga men va fan det var läääänge sedan jag hade en affisch på väggen av någon kille. Det var nog på backstreet boys :) I alla fall så vaknade jag rätt chockad pga att jag drömde om Christiano Ronaldo och detta var inte någon sex dröm på något sätt. Vi var så kär ni vet puppie love kära, han skrev sån fina sms. Så bodde vi i Färgelanda där jag kommer ifrån hihi det var jätte skumt. Kommer till och med ihåg ett sms som jag fick av honom i drömmen, i början är det suddigt men han avslutade det så fint -Du ska veta att jag tycker om dig jätte mycket. Mitt hjärta tog ett sådan där glädjeskutt, kändes bättre med dom orden än jag älskar dig som folk slänger ur sig titt som tätt. Sött va?

xoxo

Inga kommentarer: