tisdag 15 juni 2010

Min lediga dag

Min dag började som vanligt med att min syster ringer och väcker mig på mina lediga dagar eller då jag har sovmorgon. Dock lite för tidigt kanske :)
Sedan dess har jag hängt på stan med min syster och systerdotter men tyvärr var det allt annat än härligt. Thea har börjar bli så himla grinig eller skrikig hon bara skriker rakt ut HELA tiden för ingenting, tror hon satt det i system för man ska ta upp henne. För när man väl gör det så tystnar hon. Men jag blir lätt knäpp i huvudet av de, jag pallade 4h sedan kände jag att jag skjuter mig när som helst jag måste hem till tystnaden. Fick nästan lite dåligt samvete när jag lämnade dom och jag kände en lättnad, kunde inte ens äta lunch hon stressade livet ur mig när hon skrek konstant även när hon satt vid oss intill bordet.
När jag kom hem samla jag ihop lite saker och skutta ned på baksida och la mig i solen en timma hur skönt som helst. Underbara väder stanna!!!

xoxo



2 kommentarer:

Anonym sa...

Trevlig blogg har! aven din sida laddas snabbt! Jag onskar min hemsida laddats upp lika snabbt som din. lol

Kikkel sa...

Tack?!