måndag 28 juni 2010

Smygit och smygit

Japp då har jag och min syster varit i Ullared, gekås :) Handlade inte så mycket, mest mat och ni vet tandkräm, sköljmedel. Min syster handla nog för det dubbla men hon köpte mycket barnkläder. Det var inspelning där idag och vi smög förbi kameran flera gånger LIVRÄDDA att bli fångade på bild, hemsk tanke. Att jag inte flippa inne på Ullared när min syster ville ta ett varv till NEJ jag vill ut nu. Om du ska ha något ta det för jag går mot kassan nu hotade jag med och rullade långsamt dit hihi. Väl på utsidan satte vi oss och käka lite var skit hungrig, det var Thea också så jag stress åt min mat menas jag matade henne. Så säger min syster fan jag glömde lite saker kan jag springa in en snabbis, ja men en snabbis. Tänkte det är luuungt jag sitter på utsidan i solen nu :) Tills Thea spydde i mosters knä (vita byxor mitt mellan benen) och sedan upptäckte jag att någon gjort 2# i blöjan, då var det nästan så jag började gråta lite. Så där satt jag med kryckor, barnvagn, vagn med fullt av varor, spy i knät och ett barn som luktade bajs....LOVLEY :) Fast även om det va så kan jag inte älska läget för det är så underbart väder, jag är mätt och lillfisan vänder sig om och kramar moster myyyys. Nu är moster hemma och ska packa upp allt och plantera blommor.

XOXO




I fredags var det ett år sedan Michael Jackson dog, tiden går fort, för fort! Underbar tribute av Chris Brown, kvinnomisshandlare men han kan dansa :)Bröt ihop under låten "Man in the mirror", det var verkligen känsloladdat.


1 kommentar:

Anonym sa...

Handla mat i ullared, nått som inte går att köpa där?