söndag 6 juni 2010

Ö har vi inte någon giftig spindel?

Jag har dom bästa vännerna EVER, faktiskt :) Bara AC som jag var hemma hos har en fantastisk sida att alltid få mig att le hur ledsen jag än må vara! Det bara räcker med en liten kommentar och jag skrattar så jag gråter. Vi satt igår kväll och kollade på comedy central, det var en ståup komiker som drog massor med skämt om Steve "krokodiljägaren". Så jag berättade hur han dog, då gled samtalsämnet in på dödliga djur eller snarare giftiga. Sen säger hon jo men vi har huggormar dom är ju AS giftiga, nja inte så och absolut inte om du jämför mot en stingrocka gumman säger jag. Ja men vi har den där giftiga spindel svarta damen heter den inte så? Detta är jag....hahahahahhahahhahahhahahahhahha *tar luft* hahahhahahahhahahahahhahah. Och hon undrar varför hon heter min lilla bimbo i min telefonbok :) Så söt!!!

Nu ska det blev mat, gud så gott! Grillat kött men klyftpotatis och en underbar kall sås "bon apetit"




XOXO

Inga kommentarer: