lördag 5 juni 2010

SATC

Jag är uppe i Västerås hos min tjejkompis/bästa vän :) Vi har precis varit på Sex and the city 2, den var såååå otroligt bra. Jag kände att jag var nära på att fälla en tår, jag är en sådan som grinar! Tills sällskapet till höger sätter igång och lipar och snyftar LIKE HELL. Det förstörde det helt för mig, för jag kolla på AC sen på tjejen till höger å båda lipar i kapp. Jag kunde inte ens klämma fram några tårar, det gick inte. Men det var såååå såååå bra, jag och Ac diskuterade filmen efteråt givetvis. Den är nog faktiskt bättre än 1:an och det är inte många 2:or som är det.

Jag väcktes i alla fall av en liten Ella som frågade om jag var nakenfis, sen vill hon att jag skulle klä på mig. Men gömma mig bakom filmen fick jag inte! Hon skulle allt se när jag tog på mig Bh, första gången på länge jag känt mig lite generad haha. Imorgon ska jag dock åka hem börjat att jobba på måndag igen, känns som en hel evighet tills min semester börjar. Å jag vill bara ha min kamera nu så jag kan börja lägga upp lite riktigt bilder, köpte sån fiiin tröja på Zara häromdagen med lite pärlor på axeln. Snart snart snart om greken håller sitt ord, has hi ever done that!?! I alla fall min lilla rosa ögonsten. Sen mår jag jätte dåligt av en sak, jag har tappat min nya Jet Set klocka :( jag gråter blod inombords! Jag har kollat överallt känns det som, min syster har kollat, salongen har kollat. Helt borta! Ledsen, ledsen, ledsen.

xoxo

Inga kommentarer: