onsdag 2 juni 2010

Del 2

Inte för jag känner för det, är lite off. Försöker få tillbaka min kamera av mitt x som han har lovat i tjaaa 6 månader och han är rent ut bara elak. Solade lite efter jag kom hem, somnade så gott så. Sen var det tvätt, 3 maskiner hann jag med. Nu har jag röjt, slängt sopor mm. ska bara dammsuga, packa OCH duscha. Blev inte alls att gå och lägga mig tidigt, ska jobba helpass imorgon sedan ut på krogen en sväng och upp tidigt sen åker jag på fredag. Okej vidare till min date, hmm vilken ska vi ta idag då? Jo detta är ganska nyligen faktiskt...
Skulle gå på en dejt då, allt börjar bra. Sätter oss på ett fik och han har liksom nästan fått alla G. Tills våran dejt börja handla mer om båtar än något annat, han jobbade med båtar och kunde namnge ALLA båtar som åkte/körde förbi. Lite irriterande när man sitter och pratar för att lära känna varandra och så ropar den ena mitt i samtalet -DÄR KOMMER STENA DANICA. Jaha ja du kunde det namnet också, vad duktig du är. Fortsätter prata, går 3 minuter. -OCH DÄR KOMMER PRINCESS. Men för F*N ärligt måste han? I alla fall jag är en sådan person som ger alla en andra chans. Vi bestämmer möte lite senare på kvällningen, då han kommer hem till mig. Vi sätter oss och pratar i soffan, så glider vi in på ämnet vi försökte ta oss igenom tidigare på dagen att jag har en väldigt kraftig muskelvärk. Då han erbjöd sig lite artigt att massera mig. Vid detta laget borde jag liksom fatta att 1+1=6 hos killar. Men han säger att du kan få lägga dig i sängen så slappnar du av på ett annat sätt, jag lyfter lite på ögonbrynet men godkänner det. Vi snabbspolar fram till att han tagit fram massageoljan och ska massera, som han också skrytit om att han var SÅ duktig på (är väl alla killar när en tjej ska ta av sig på överkroppen). Ja så han knådar så bra han kan och helt plötsligt så lägger han sig på min rygg och börjar glida fram och tillbaka som en jävla rutschbana. Sen frågar han med halv tillgjorde, försök till en sexig röst. -Är det skönt? Ö nej säger jag med allvarlig stämma, faktiskt inte. -Va, varför? Ja det hade varit skönare om du masserar och inte använder mig som någon jävla glidbana. Why liksom? Sen till ALLA killar när en tjej säger nej jag vill inte, vad det än må vara. Så är det nej, det hjälper inte om ni frågar 7000gg om ni får knåda på framsidan eller sen bara lite tutte. Nej, nej, nej...NEJ inte ens halva tutten. Dom vill inte lämna dom ifred. Ja det blev ju ingen mer dejt efter det kan jag ju berätta :)

Å nästa disater date kommer vara personlig men väldigt rolig, jag kan få folk och leeee fortfarande när jag berättar. Nej nu är det mycket, nästan för mycket att göra. Sleep thight
xoxo

Inga kommentarer: