tisdag 22 juni 2010

En till dag som flytit förbi

Jag vaknar varje morgon i hopp om att min fot ska vara mirakulöst återställd. Men varje morgon upptäcker jag att det faktiskt inte är så, fick hoppa bort till läkaren idag. Så ställde jag såna där irriterande frågor, -Jaha när blir jag frisk då? Svar: Vet inte, svårt att säga. -Men hur långt tid ska det ta? En vecka till? Jag vet inte. Två? Vet inte? När kommer jag kunna gå ordentligt? Jag veeet inte. Nähe du vet tydligen inte så mycket sa jag och LOG :) Sen fråga jag hur jag skulle dämpa svullnaden SUPER snabbt så jag får jobba igen, det är visst så att det tar sin tid och man måste ....ja vänta. Jag hatar att vänta, det stressar ihjäl mig ;) Fatta hur långsamt det går att ta sig fram på kryckor? En sak till och hur ONT det gör i händerna! Så nu har jag gnällt färdigt (i detta blogginlägg) Svängde förbi salongen, satte mig och observerade lite. Bokade tid för att göra mina naglar, blir dagen jag går på semester. Ska bli helt underbart att få tillbaka dom, älskar långa fina manikyr naglar. Bokade tid för vaxning som vanligt och söta Sara nästa vecka lovley!
Avslutade min sköna och spännande dag på condeco, kan det bli så mycket bättre? Nej tror inte det.

Sitter och sneglar på VM Grekland-Argentina, känns lite skönt att Argentina gjorde mål precis. Mitt hjärta tog ett litet skutt sen log jag lite uppåt och blinkade. Thanks I needed that! 8)
Allmänt otroligt ointressant, det växer så det knakar i min blomsterlåda. Dock bara EN av dom, i den andra finns inte en tillstymmelse av liv. Men jag tycker det är lika roligt att ligga där på knä och spana....
HA nu gjorde Argentina 2-0, tack det värmde hihihihih nu blåser dom när som helst....där var det slut.

XOXO

1 kommentar:

Anonym sa...

Höll oxå på Argentina =)