söndag 20 juni 2010

I´ll be a stripper

Yes och alla som undrar hur det går med min fot och till er som inte gör det. Så går det hyfsat, har inte kunna sätta ned foten än, vet inte om det beror på svullnaden eller benbrottet eller bägge. Men det luktar tigerbalsam i hela lägenheten i hopp om att det ska öka blodcirkulationen och få bort svullnaden snabbare. Ja jag måste varit super ond i mitt tidigare liv, jag är helt säker. För hur i HEL***E kunde jag bryta foten och bli sittande hemma framför tv när det är VM fotboll? Jag dör vilken kanal man än byter till så ser man bollar flygande fram och tillbaka. Ska försöka mig att hoppa ut imorgon, träffa min syster det vore ju lite ovanligt tänker ni då ;) Men ska följa med henne och lämna blod och då måste någon passa hennes vilda dotter. Hon är verkligen vild hon bet min i handen, shit vad ont det gjorde!!! Lilla vampyr :)

Somnade på soffan förut, kommer få sjukt jobbigt att somna ikväll IGEN.
XOXO

Inga kommentarer: