lördag 19 juni 2010

Ypperligt tillfälle

Satt här och skulle hitta på en rubrik till mitt blogginlägg och när man då trycker på en bokstav kommer samtliga ord man skrivit upp för det lagras ju i minnet. Så då var det Y, Å, Z och X dom ända bokstäverna som jag inte börjat en blogg rubrik med, ypperligt tillfälle att använda Y ;)
Det gick hur bra som helst i Åby badhus igår, lite lättare i vattnet än på land och hoppa på ett ben. Lilla Thea åkte vatten rutschbana den stora gröna, hon är för söt helt vild i vattnet. Sedan blev till att sova hemma hos syster men nu är jag tillbaka hemma, fick hjälp att taxi chauffören med alla packning plus matvaror mm. så himla gullig! Så nu har jag hoppat runt här hemma och gjort lite mat. Återigen sitter jag i soffan med foten i högläge och massor av tigerbalsam i hopp om att KANSKE kan gå tillbaka till jobbet nästa vecka. Men visst det blir nog inte så jag vet men förstör nu inte mina drömmar :)

Någon mer som såg på bröllopet mellan Viktoria och Daniel? Jag som varit emot detta bröllop med allt prål osv, satt klistrad och var nära på att gråta lite när jag såg hur lyckliga dom var. Men "kyssen" (puss) var lite snål tycker jag, inte ens värd och kalla en kyss det va en fjantig puss. Men hon var väldigt vacker där hon strålade.

xoxo


1 kommentar:

Pappa sa...

Hej,
Jag hade oxå tänkt att bojkotta brölloppet, men har nog tittat mer eller mindre hela dagen, under tiden när jag målat trappan här hemma.

Puss på dig min lilla tös, hoppas du snart blir bra i benet :-)