söndag 27 juni 2010

Min midsommar

Var uppe i Färgelanda över midsommar, lugnt och skönt. Har ätit min moster och mormor ur huset :) Så mycket jag åt i helgen har jag nog aldrig ätit någon gång, om det finns NÅGON som kan laga mat så är det min moster och mormor. Jag dör varje gång jag är där uppe :) Vi har hunnit skratta så vi nästan kissat på oss när mormor sätter igång och låter (skrattar). Legat på soffan med min kusin och kollat på The Hills och The City, sovit som bara faaan, solat, sa jag ätit ;) Och snackat skit med mormor vid köksbordet till sena natten. Har känt lite ångest över att vara utan nät och glömt laddaren till mobilen men dock inte så mycket som jag trott. En annan sak som förvånar mig är hur mycket JAG av alla människor kollat på VM, min mormor som älskar fotboll! Frågade från köket när hon stod och gjorde i ordning varm kakao med nybakade thekakor -Är det fotboll jag hör? Jaaa det är det mormor. -Vad glad jag blir jag kommer strax.
Sen blev det till att sova hos Lotta i hennes lilla....trevlig lägenhet :) Sov där en natt och vaknade på morgonen och låg å skratta åt allt sjukt som hänt. Vi ställde klockan tidigt för att kolla restresor efter det kröp vi ned igen och somnade om. Sen körde hon mig till tågstationen och hon vinkade av mig.

Den sjukaste taxi c
haffören EVER stötte jag på idag, ja jag åker taxi jag är handikappad va fan ;) Han va skit dryg sa nästan INGENTING, kolla på mig skumt också. Jag tjata som fan och skratta men ingen inte ens mungipan rörde sig. Sen när jag satt och betalade sa han...ser att du har en döskallering. Ja visst är det söt sa jag, den är as modern! Jaha är du "sån"? -Va sån?? Nej nej jag följer bara modet snart är den omodern och då kommer den inte på mer. Jaha det är därför jag varit lite tillbaka dragen. Hahhaha VA? Jag skrattade bara och tackade. Han trodde väl stackaren att jag var satanist och ville käka honom till middag. Första jag kollade på va mina små grönsaker om dom växt och japp det har dom jag är helt lyrisk, love, love, LOVE. Sedan blev det baksidan och sola lite, hoppas jag inte brände rumpis för jag låg nästan INGET på rygg. Att avsluta dagen med en pizza i solen på en uteservering är inte fy skam heller. Underbart väder jag bara älskar det!!!!

XOXO

Inga kommentarer: