torsdag 10 juni 2010

Deathskull and much more

Sprang en liten stund på stan idag innan jag skulle gå till salongen, hittade dessa två ringar på glitter. Jätte söta verkligen, sen en lång svart strand klänning på GinaTricot samt ett brunt linne med något svart tryck på bröstet.
Jag kände mig lite halv skum när jag vaknade har haft helt sjuka drömmar, arga drömmar. Hängde ett litet moln över mig större delen av dagen men jag hann le några gånger. En gång va faktiskt när en alkoholist sa, -Ö du faaan vad du är snygg idag. Jag vet inte varför men jag bara log, kanske för att vara trevlig eller bara över hela situationen. Snygg idag? Jasså brukar vi träffas annars? Nä men det va gulligt, kan nog inte få nog när människor berättar att jag är söt/snygg/vacker. Då blir jag glad mitt lilla hjärta tar ett xtra skutt.

Satt och jobbade med ett nytt materiel i dag, gick inte alls som jag ville. Blev så nere av det hela så jag börja jobba med glittret istället, blev bättre. Men till slut tröttnade jag ingen bra dag att ta motgångar.
Sen blev det vaxning av hel sköna Sara ;) du är så duktig gumman!
Nu sitter jag här med mina mjuka ben och bara drömmer mig bort, ska snart hoppa i säng hade jag tänkt.

xoxo

Inga kommentarer: