tisdag 29 juni 2010

Blir så glad

Jag har skaffat google translate nu för jag sett att det går in folk på min blogg från Japan, Usa, Tyskland, Danmark, Grekland mm. Blir så glad så om dessa inte skulle kunna svenska så är det bara att klicka på translate och ditt språk, blir bara glad att ha fler läsare :)
Precis kommit in från baksidan där jag träffade otroligt softa grannar som jag och min systerdotter satt med. Sen blev det lunch/middag bestående av fläsk och löksås med kokt potatis. Fått lite sol idag, med motta ;) Så jag ser inte ut som ett stoppljus, brände mig sista som fan och lös rött.

Imorgon klockan 7 ska jag infinna mig hos tandläkare på min årliga kontroll, förstår bara inte hur jag fick en sådan tidig tid. Dom känner mig verkligen inte alls :) Sedan skulle jag vaxas men det blir uppskjutet, ska njuta istället av Twilight Eclipse på kvällen.
Tog dock inga kort idag som jag lovade, hade fullt sjå med att få Thea att ta sina första steg och det gjorde hon :) Hemma hos moster hihi hon är så duktigt lilla fisungen!

XOXO

Inga kommentarer: